Kto pozná Yves Rocher, pozná aj prístup výrobcu kozmetických produktov k ochrane životného prostredia. Krása má pre značku hlbší zmysel a preto kráča už rokyx cestou uvedomelosti a ohľaduplnosti a dôsledne plní svoje záväzky voči ľuďom a prírode.

Otázke ochrany životného prostredia sa venuje už dlhé roky, aktívne sa snaží znížit spotrebu plastov a zameriava sa na vývoj ekologických balení výrobkov. Každoročne vyrobí približne 135 miliónov flakónov. Podľa odhadov predaja v roku 2020 to znamená, že vďaka inováciám sa vyhne produkcii približne 2 700 ton nového plastu.

Už čoskoro chystá Yves Rocher nové produkty. Po uvedení starostlivosti o vlasy v roku 2019 dostanú nové flakóny aj ďalšie produkty, vďaka ktorým bude zase o niečo šetrnejšia. A ako recyklované flakóny vyzerajú? Nové obaly spoznáte podľa farby, ktorá sa síce na pohľad môže zdať ako šedá, vo svojej podstate je oveľa „zelenšia“! A Bris Rocher, prezident a globálny generálny riaditeľ skupiny Groupe Rocher, k tomu dodáva a zdôrazňuje význam tohto posolstva. Veď odhodlanosť a ohľaduplnosť patria k DNA značky od jej založenia. „Naším cieľom nie je byt najlepšou spoločnosťou na svete, ale byť najlepšou spoločnosťou pre náš svet.“

Bris Rocher, prezident a globálny generálny riaditeľ skupiny Groupe Rocher

 

Zrejme by sme mali popremýšľať všetci o tom, že zakaždým, keď odpad vyhodíme do žltých kontajnerov, pomáhame mu vlastne vdýchnuť druhý život. Práve taký materiál používajú totiž v Yves Rocher na výrobu obalov.

Spoločne pomáhajme prírode.

H&B