Biu:tli kongres

Krása, móda, inšpirácie a nadšenie napĺňali priestory Grandhotela Starý Smokovec počas Biu:tli kongresu. Stretli sa tu ľudia, ktorí milujú svoju prácu a povýšili kaderníctvo na umenie. Organizáciu kongresu zastrešila firma Biu:tli, ktorej názov predstavuje rebrand známeho distribútora vlasovej kozmetiky Slovhair. „Nie je to len zmena názvu. Začíname úplne novú éru prístupu v tejto branži, kompletne sme prepracovali stratégiu firmy. Našou víziou je zmena vnímania firmy –  chceme sa viac priblížiť k zákazníkom. Nebyť pre nich iba dodávateľom, ale stať sa ich profesionálnym partnerom. Považujeme za dôležité, poskytnúť kaderníkom odbornú podporu, predovšetkým vo forme tréningov vedených skutočnými špičkami v odbore, ale aj obchodné vzdelávanie, ktoré im umožní napredovať v biznise,“ prezrádza generálny riaditeľ Daniel Dudok.

PREDSTAVITELIA BIU:TLI NENECHALI NIČ NA NÁHODU. VO VEĽKOLEPEJ SHOW SA PREDSTAVILI KADERNÍCKI EXPERTI ZNAČIEK TIGI, TRINITY A TAILOR’S.

Hviezdy značky TIGI – Akos Bodi, európsky kreatívny riaditeľ TIGI, Piero Gentile, kreatívny riaditeľ TIGI Akadémie v Londýne a Lucy Hicks, talentovaná britská školiteľka – si okamžite získali publikum. Slovensko prvýkrát zažilo takýto nával profesionálov na jednom pódiu. Celú show vystupňovala módna prehliadka, kde samotná značka TIGI predstavila nové trendy Modern Classics. Vyvrcholením bolo uvedenie dlho očakávanej prémiovej rady TIGI Copyright Care & CreateTM. Reakcie na novinku vyvolali na sociálnych sieťach hotový ošiaľ. Nielen zázračné výsledky regeneračnej kúry SOS Treatment, ale nadšenie zožala komplet celá rada skutočne fungujúcich inovatívnych výrobkov.

TRINITY a  TAILOR’S rovnako priviedli svoje špičky – Mateja Bogataja, Eline de Hont, cťou bolo privítať aj generálneho riaditeľa Robina Shenkeho. Aj v prípade TRINITY patrilo Slovensku prvenstvo. Ako v prvej krajine firma uviedla nové trendy jeseň/zima 2020 Evolution Art a predviedla dynamickú kadernícku šou s pestrými a odvážnymi strihmi. Dokonca sa na módnu prehliadku kreatívne spojila s domácim slovenským dizajnérom Dominikom Orvošom. Značka TAILOR’S reprezentuje silný trend rozvoja barbierskych salónov. Predstavila trendy na jeseň/zimu 2020 SIGNATURE LOOKS 3.0., ktorú uzavrela pánskou módnou prehliadkou a potešila tak takmer čisto dámske publikum.

Odvaha organizátorov priniesť nový formát takého podujatia sa rozhodne oplatila. Atmosféra naplnená emóciami, workshopy nabité vedomosťami, módne prehliadky, spolupráce so slovenskou tvorbou, priniesli nadšené odozvy účastníkov. Všetci, pre ktorých je ich práca vášňou a zároveň sa chcú vo svojej profesii posúvať dopredu, sú v rodine Biu:tli srdečne vítaní.

Nenechajte si ujsť najnovšie tipy, trendy, súťaže a ďalšie skvelé podujatia a pridajte sa k nám aj na Instagrame a Facebooku @biutli.

Foto: Juraj Vongrej, Michal Reiberger

 

 

CAMPARI