Uzatvoríte poistenie cez internet, do mailu príde návrh poistnej zmluvy, predpis poistenia, mailom či SMS-kou dostanete dôležité upozornenia ako splatnosť poistenia so vstupom do platobnej brány, ale aj meteo výstrahu o blížiacej sa silnej búrke či krupobití v mieste, kde máte svoj majetok poistený.

V prípade poistnej udalosti nahlásite škodu jednoducho cez web, cez ktorý môžete aj krok za krokom sledovať priebeh jej vybavenia či doplniť potrebnú dokumentáciu. Takto jednoducho funguje digitálna bezpapierová komunikácia medzi Allianz – Slovenskou poisťovňou a jej klientmi. Okrem zákazníckeho komfortu a úspory času prináša elektronická komunikácia aj významnú úsporu spotrebovaného papiera. Vďaka nej klienti Allianz – SP ušetrili už 4 885 miliónov listov papiera, v podobe návrhov poistných zmlúv či predpisov poistenia, ktoré by inak dostali poštou, na pobočke alebo u obchodníka. Zodpovedným ekologickým prístupom tak zachránili v prepočte 584 stromov, čo je približne 1,3 hektára priemerného lesa. A tento počet neustále rastie.

BEZ EMAILU A MOBILU TO NEPÔJDE

Možnosť komunikovať s poisťovňou elektronicky spustila Allianz – SP prvýkrát v roku 2012. „Za osem rokov, odkedy sme službu on-line komunikácie zaviedli, záujem o ňu každý rok rastie. Pri uzatváraní nového poistenia si v súčasnosti možnosť komunikovať výlučne elektronicky volí až 77 percent klientov,“ konštatuje riaditeľ odboru organizačného riadenia Allianz – SP Milan Belica. Koronakríza ukázala, že digitalizácia v poisťovníctve je nielen prínosom, ale aj nevyhnutnosť. Aj vďaka nej sa zaviedli, či urýchlili viaceré digitálne procesy. „Kľúčové je ponúkať klientom požadované produkty a služby a obslúžiť ich rýchlo a kvalitne. Musíme byť schopní osloviť klienta v každej situácií a dokázať s ním komunikovať efektívne, rýchlo a jednoducho, a to nielen dnes, ale aj zajtra, o rok či o päť rokov. Mať na klienta digitálne kontaktné údaje, teda e-mail a telefón je nutnosť. Komunikáciou cez e-mail či mobil sprístupníme klientovi množstvo digitálnych služieb spojených s poistením a zároveň sa správame ekologicky,“ vysvetľuje viceprezidentka rezortu prevádzky Allianz – SP Agata Przygoda.

JEDNODUCHÁ AKTIVÁCIA

Allianz – SP aktuálne prostredníctvom kampane vyzýva svojich klientov, aby sa pripojili k digitálnej komunikácii a využívali jej benefity. Zriadiť si elektronickú komunikáciu s poisťovňou možno na stránke: online.allianzsp.sk/ekontakt. Po zadaní klientskeho kódu, ktorý klient dostal listom či SMS-kou si môže priamo na stránke doplniť alebo aktualizovať svoj email a telefón a zriadiť si elektronickú komunikáciu. Ďalšia možnosť ako sa pripojiť k digitálnej komunikácii je prostredníctvom obchodníka alebo na bezplatnej infolinke poisťovne 0800 122 222.

H&B